Naša úcta padlému Google+ obletela svet

Vstup Google+ na trh sociálnych sietí bol považovaný za reálnu hrozbu pre spoločnosť Facebook. Nuž, aj Google schybí. Nestalo sa tak. Štvrtý pokus o vytvorenie služby tohto typu nebol až taký úspešný, ako sa očakávalo. Samotná spoločnosť informovala, že okolo 90% prihlásení do sociálnej siete Google+ trvalo menej ako 5 sekúnd. Podľa výsledkov prieskumu spoločnosti
Čítať článok

Vieme prví: Veľká zmena na Facebooku začne na Slovensku

Facebook dal definitívne stopku nenávisti na Slovensku. Voľba prezidenta Slovenskej republiky zasiahla celý svet. O víťazstve vôbec prvej slovenskej prezidentky informovali aj svetové médiá ako britské noviny The Guardian, americká televízna spoločnosť CNN, americké noviny The New York Times či britská televízna a rozhlasová spoločnosť BBC. Udalosťou sa začala zaoberať aj sociálna sieť Facebook, no
Čítať článok

Zázrak s jediným billboardom, alebo ako vznikla kampaň o kapitánovi

Ak chcete veľkú reklamnú kampaň, ktorá má zasiahnuť tisíce ľudí, máte dve možnosti. Môžete sa obrátiť na renomované reklamné agentúry, ktoré za niekoľko desiatok tisíc eur pokryjú krajinu vizuálnym smogom. Alebo, ak máte šťastie, natrafíte na skupinku talentovaných ľudí, ktorí veľkú kampaň dokážu urobiť aj s jediným billboardom.
Čítať článok

Ako Facebook ovplyvnil župné voľby?

Pred dvoma týždňami Slovensko vcelku úspešne absolvovalo ďalšiu skúšku demokracie. Volili sme si svojich krajských zastupiteľov, županov aj poslancov krajských zastupiteľstiev. Voľby s tradične nízkou účasťou tentokrát príjemne prekvapili. Jednak (trochu) vyššou účasťou a hlavne výsledkami, ktoré pravdepodobne nikto nečakal, zo všetkých najmenej asi prieskumné agentúry (sorry, musel som si kopnúť). To by bola téma
Čítať článok

Koniec temných časov facebookovej reklamy

Ďalšia zásadná zmena, ktorá ovplyvní marketérov, ktorí s Facebook reklamou pracujú dennodenne. Facebook odhalí príspevky, ktoré boli doposiaľ „v tme“. A teda reklamné príspevky, ktoré sme nevideli, pretože sme neboli vo vybranej cieľovej skupine pre daný reklamný príspevok. # Ako a prečo? Pre doteraz skryté príspevky bude dostupný samostatný button s názvom „Zobraziť reklamy“, v
Čítať článok

24 hodín po…(alebo ako sa prejavilo zavedenie FB Prieskumníka na konkrétnych výsledkoch)

Obrovský nával informácií o Facebookovom Prieskumníku sme zaznamenali už asi všetci. Skúsme si teda porovnať jeho dôsledky na reálnych klientoch a ich Facebook stránkach. Najskôr si porovnajme organický dosah. Porovnávame reálne výsledky stránky, ktorá má vyše 90 000 fanúšikov, a teda organický dosah sa dlhodobo pohybuje v relatívne vysokých číslach.   Vybrali sme 8 príspevkov
Čítať článok