Napíšte nám na

[email protected]

Ako by vyzeral digitálny marketing za socializmu?

Spomínate si na veľkolepé prvomájové sprievody? Davy pochodujúcich ľudí, transparenty, mávatká, vlajočky a grandiózna výzdoba – takto to kedysi vyzeralo v uliciach počas osláv 1. mája. Zamysleli ste sa však nad tým, ako by vyzeralo prevedenie digitálneho marketingu v socialistickom duchu?
Nášmu dizajnérovi to vŕtalo v hlave a tak sa rozhodol, že náš web aj sociálne siete prenesie o niekoľko rokov späť. Čo poviete na výsledok? 

Na našej webovej stránke by vás privítal takýto banner manifestujúci oslavu práce.
Nechýbal by ani claim a CTA button inšpirovaný socialistickými heslami.

Skúsili sme si aj redizajn nášho loga.

A takto by pravdepodobne vyzeral jeden z našich Account managerov.

Náš vedúci pracovník obchodného úseku pre styk s klientom Lukáš splnil plán päťročnice o 3 roky skôr. Ďakujeme mu, že spolu s nami buduje krajšie zajtrajšky pre vaše značky. Lajkom česť!

Uverejnil používateľ Digitálka.sk Utorok 30. apríla 2019

Pohrali sme sa aj s najznámejšími socialistickými heslami a myslíme, že ani v takejto podobe nie sú na zahodenie:

– Prácou za lepší život v sociálnej sieti.
– So sociálnou sieťou na večné časy a nikdy inak.
– Nech žije online! Prosperita vašej značky, náš cieľ!
– Online s ľudskou tvárou.
– So zväzom sociálnych sietí na večné časy.
– Marketéri všetkých zemí spojte sa.