Zázrak s jediným billboardom, alebo ako vznikla kampaň o kapitánovi

Ak chcete veľkú reklamnú kampaň, ktorá má zasiahnuť tisíce ľudí, máte dve možnosti. Môžete sa obrátiť na renomované reklamné agentúry, ktoré za niekoľko desiatok tisíc eur pokryjú krajinu vizuálnym smogom. Alebo, ak máte šťastie, natrafíte na skupinku talentovaných ľudí, ktorí veľkú kampaň dokážu urobiť aj s jediným billboardom.
Čítať článok
grafické trendy 2017

4 horúce grafické trendy, ktoré nevychladnú ani v roku 2017

Obsah je king. To vieme už dávno. Spočiatku možno stačilo produkovať kvalitný obsah a mali ste vyhraté. To už ale dávno neplatí. Dnes treba mať okrem obsahu aj skvelú formu. Či sa nám to páči alebo nie, väčšina ľudí si urobí prvotný názor práve podľa nej. Svet dizajnu sa však neustále mení. Čo bolo in pred
Čítať článok

Ťahák pre teba: Správne veľkosti a formáty obrázkov pre najpopulárnejšie sociálne siete

Žijeme v dobe vizuálnej. Ľudia konzumujú informácie čoraz rýchlejšie a bez vizuálneho spracovania sa akákoľvek informácia stratí v neprebernom množstve iných. Tomuto trendu sa prispôsobuje komunikácia vo všeobecnosti a pre marketing na sociálnych sieťach to platí dvojnásobne. Ak chce značka vystúpiť z priemeru v preplnenom feede facebooku, bez kvalitných vizuálov a videí sa nezaobíde.
Čítať článok